Sa jag att jag hatar allt?

Vaknade liksom i morse och visste att dagen skulle bli skit. Inget konstigt med det egentligen, då tisdagar i regel är en jävla skitdag. Den mest onödiga dagen på veckan. Den mest intetsägande dagen på hela veckan. Fuck tisdag.

Sa jag förresten att jag råkade sova en gnutta länge? Och fick åka till jobbet och se ut och känna mig som en slusk? Givetvis så hamnade jag bredvid en person på pendeln med den värsta morgonandedräkten jag någonsin känt. Givetvis så trycktes det kroppar mot min. Sa jag förresten att jag är en gnutta PMS:ig så att jag är förjävla känslig för lukter och hatar mänsklig beröring? Idag har allt luktat illa. För att inte tala om hur det stank i köket på jobbet. På toaletten på jobbet. Ja tamigfan överallt! Jag har mått illa. Sa jag förresten att jag har varit så stressad att magen helt gav upp hoppet och svällde upp till en gravidmage? Sa jag förresten att jag helt seriöst trodde jag hade tarmcancer för det gjorde ont ont ont?! Sa jag förresten att håret år så tovigt att det helt enkelt har börjat skapas dreads helt av sig själv?

Sa jag att jag har PMS?

Fy satan vad bra att jag har det att skylla på. Annars hade jag nog redan lagt mig ner och självdött denna jävla tisdag som Gud glömde. 

Och ja, jag har fortfarande obeskrivligt tråkigt. Och nagellacket är avskavt. Och jag har snusat sönder tandköttet. Och jag är allmänt äcklig. Och tänderna är gula. Och ja, jag HATAR allt!

Det kliar överallt och min toalett luktar mögel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0