No worries

Idag så skulle jag ju implementera Happy Time istället för Pepp, på Nisse P:s order.

Så det gjorde jag. Det gick helt ok. Fortfarande en gnutta arg. Eller ganska arg. Men det börjar bli bättre. Jag har accepterat (likt en knarkares tolv steg) det jag inte kan förändra.

Sen kommer bättre tider. Saker att se fram emot. Tills dess så fokar jag på att bli smal. Och att sova i soffan. Jag skiter i det som verkligen behöver göras som städning, byte av lampor, tvätt och disk. Jag tänker vara sunk tills mitt mentala tillstånd kan hantera saker som är tråkiga.

Fast jag tänker ändå handla rengöringsmedel för en förmögenhet så det finns när andan faller på för att ta tag i det tråkiga.

Nu ska jag betala räkningar. Det kommer ta musten ur mig. Hatar att vara ensamstående. Men bara ett taaaaag till! WIHO!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ska du vara sambo snart? Najs! Ska du till Boden under julen. jag ska det, och ses såklart gärna. kanske gå en skön promenad eller ta en god fika eller så. kramen!

2009-11-26 @ 17:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0