Natt + Youtube = sant!

Jag har en nattlig Youtube session och spelar låtar för mig själv. Försöker någonstans hitta meningen med livet. Eller meningen med nåt. Eller iaf nåt som beskriver hur fasiken det känns just nu. Men eftersom jag inte riktigt själv vet hur det känns så blir det jävligt svårt att hitta något som beskriver det hela.

Jag har varit full fyra dagar denna vecka. Jag orkar inte med mitt nyktra jag just nu. Mitt nyktra jag är allt för klarsynt och det orkar jag verkligen inte med. Jag vill leva i förnekelsen. För i förnekelsen gör det inte så jävla ont. För i förnekelsen är det inte så jävla hopplöst och tråkigt och uppgivet.

Så jag spelar Snoop Doggs Why did you leave me på repeat. Och hoppas på något annat. Kanske kanske kanske. 

Kommentarer
Postat av: Lotta

4 dagar i fylla, shit, starkt jobbat. har aldrig varit full 4 dagar på en vecka i mitt liv :)

2009-11-08 @ 16:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0