Inte OKEJ!

Nej. Det är helt enkelt inte ok att personer över 20 år spelar tv-spel eller dataspel. Hur jag än vrider och vänder på det och försöker vara förstående så går det inte. Dessutom verkar alla ta det på så jävla stort allvar att jag blir rädd! Det är inte så jävla konstigt att vi är en mest osociala generationen någonsin och att vår generation till stor del består av missanpassade muppar som inte kan föra sig i sociala sammanhang. Eftersom alla umgås genom att spela tv-spel.

Det är inte okej!

(Sorry Emma)

Jag hatar fortfarande mitt liv och praktiskt taget hela världen.

Kommentarer
Postat av: Emma

haha jag älskar dig. Jag stänger inte in mig pga av spel eller något annat :) var tex på corona ikväll. aldrig någonsin igen kan jag säga. fuck im old. med betoning på gammal som gandalf.

2009-11-11 @ 01:40:32
Postat av: ola

här har du en jävligt stor väderkvarn att ta dig an!! Men gillar att du fightin´!

2009-11-13 @ 12:01:12
URL: http://baagz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0