In Danis honor

Idag fyller finaste Dani-girl hela 27 år (host host läs 31 år). Därför firades hon med födelsedags aw igår. Hon fick en penis och lite krafs. Och en fin spa behandling från oss ladies som faktiskt tycker att hon förtjänar en fin present. 

Det var en gemytlig tillställning som det såldes oftast är med jobb-familjen. Ibland är vi lite som en sekt. Bortsett från hela den där psykos grejen. Även om vi ibland diskuterar att begå kollektivt självmord. Igår var dock ingen självmordsbenägen utan hade det bara fint tillsammans.

Idag har jag lagat/bakat corn bread (how very americano of me), ätit bea chips och väntar nu på (vad Jossan säger är) min älskare. Jag väljer att inte benämna personen överhuvudtaget. Det får tiden utvisa.





Kommentarer
Postat av: Marina

Men det är dags att tala om vem älskaren är för mig!! Men du kan ge mig ett sms,en rad på msn eller ett meddelande på FB. Det går så bra så!! =)

2009-11-15 @ 10:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0