Igen och igen och igen och igeeeeeeen

Jag är tråkig igen. Tråkig och uttråkad.

Tappade bort livsglädjen någon gång under söndagen och jag har inte funnit den igen.

Inget är roligt. Allt är slentrian. Fast allt är stressigt så är det ändå slentrian. Inget nytt händer. Bara samma samma samma samma. Om och om och om igen. Och jag får livskris. För jag vill inte att livet ska vara så jävla förutsägbart. Jag vill inte att livet ska vara så här. Jag vill bara ha något annat, något mer, något roligt. Något att fokusera på. För just nu kan jag inte leva här och nu. För det som händer här och nu är inte det jag vill ha.

Jag försöker få känslan att försvinna, men när jag väl har fått för mig något så har jag väldigt svårt att ta mig förbi det. 

Jag är så jävla missnöjd med livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0