Highlife? Näää, lowlife!

Jag skulle träna idag. Men då jag gick från jobbet efter kl. 19 så kändes det inte aktuellt längre. Så jag drog över till turren (kan ha varit en syrian) mitt över gatan från jobbet som tar 150 spänn för en klippning och klippte luggen för en femtiolapp. Det var så galet sunkigt därinne att jag ett tag började fundera på om det fanns en möjlighet att jag kanske skulle få löss på kuppen. Världens rakaste lugg fick jag också. I vanliga fall brukar ju frisören klippa lite flikigt eller iaf tunna ut topparna lite, men inte denna gång. ICKE. Ser ut som när mamma klippte luggen med kökssaxen när jag var liten. Hahahahaha, jag får mig ett gott skratt när jag kollar mig själv i spegeln.

Imorgon går Avisera scccchtek. Lång limo och grejer. Jag har inte riktigt bestämt mig vad jag tycker om den saken än. Jag känner mig inte schtek alls. Mest halvsunkig och halvsjuklig och halvynklig. Och heltrött.

Nu ska jag tycka synd om mig själv ett tag. Jag har rätt till det idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0