Hello Perfect!

Jag, Sara och Daniella drog till Sats efter jobbet för att köra det obligatoriskt onsdags bodypump passet.

Vi blev en gnutta förvånad när ordinarie instruktör i form av bulkig brud var ersatt med ytterst ytterst finskulpterad man. Alla vi tre slutade typ andas för en sekund när vi såg honom. Och allt blev jävligt jobbigt. Och alla skruvade nervöst på sig.

Det var liksom pure perfection personifierad. Människan t.o.m. svettades perfekt. Huden blev liksom bara sexigt glänsande. Och jag tänker för en sekund att jag ville slicka lite på den där vältränade armen, med den perfekta tatueringen och den perfekta svettningen. Och när han putade med röven så stannade hjärtat för en sekund. 

Shit pommes så vi objektifierade honom. Stackarn. Han vill sprida välmående och träning och där står vi och gör ett objekt av honom. Ett snyggt skal.

Men jag skyller på PMS i detta fall också. Jag kan inte hjälpa att jag blir lite sugen över det mesta just nu. Eller på det mesta kanske? Men som Dani sa: Hade jag varit en snubbe nu så hade jag haft grav ståballe i brallan. 

Han var något exceptionellt vacker.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Inlägget är pricelessl Underbart!

2009-11-11 @ 23:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0