Buhu! Cry baby!

Jag mår illa. Galet illamående. Kan bero på den burken med pepparkakor och flarran med glögg som jag och Jossan smällde i oss på jobbet. Jag tror ju givetvis att jag har magcancer dock. Att jag kommer dö. Eller iaf få stomipåse på kuppen. Egentligen är jag nog bara extremt jävla trött. Denna vecka har det inte blivit många timmars sömn och i dom perioderna har min kropp en tendens att stänga av vitala funktioner. 

Jag har lipat lite. För att jag inte vet vad jag ska ta mig till. När man träffar någon som är så jävla rätt för en, the one and only, så borde man ju vara glad. I detta fall är det bara skiiit! Piss och Päron.

Jag saknar Johanna. Pratade om henne för någon dag sedan och blev alldeles varm inombords.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0