Vidare

Är det inte något gravt tragiskt att en brud dom är 15 år och gravid med tvillingar ligger på topp 10 av de mest lästa bloggarna på blogg.se? 

Just för att folk bara läser skiten för att gotta sig i hennes elände.

Själv tänker jag nu gå in på en bloggen och förfasas över hennes val i livet. Och sedan ska jag givetvis klappa mig själv på axeln och gratulera mig själv för att jag inte var så oklok och tragisk att jag blev gravid. Med tvillingar. Vid 15 års ålder!

Det är lite som en tågolycka/bilolycka/generell olycka. Vill inte titta. Men gör det ändå. Tänker sedan: Puh! Att det inte var jag.

Kommentarer
Postat av: Mirry

Hej!



Anmäl din snygga blogg till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!



www.arntyochmirry.se

2009-05-08 @ 13:48:10
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0