Idag tänker jag stordåd

Idag tänker jag inte springa. Jag vägrar springa. Jag har ont i knäna och har ingen lust alls.

Jag vill bara sitta hemma och äta ost och dricka te. Jag har hamnat i The Hills koma sedan Ola föreslog att jag skulle kolla in www.ch131.com. Har nött säsong 4 och nu 5. Tror jag ska ge mig på Gossip Girl sen. 

Detta kommer givetvis medföra att jag blir tjock igen. Och jag som precis har börjat kunna ha mina jeans igen.

Detta har inte varit en bra dag. Stressigt. För mycket. Gjort fel. Jag tycker inte om när jag inte utför mina arbetsuppgifter felfritt. Det gör ont i mig.

Imorgon är det dock endast halvdag. Jag hoppas på stordåd i biljardhallen på afterworken. Och kall öl. Och lite mat

Kommentarer
Postat av: ola

vi nöter serier tills vi dör. F.ö någon slags sommar som infunnit sig här..alldeles för tidigt

2009-05-20 @ 09:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0