Ungjävlar

Fan vad jag har svårt att få igång denna dag. Trött trött trött. Och borde motionera.

Det skriker en unge utanför mitt fönster och jag har givetvis fått binda fast mig i soffan för att inte dra ut på gården och strypa ungjäveln. Vart fan är föräldrarna till alla dessa odrägliga ungar? När jag var på affären och handlade godis förra veckan så var det en snorig unge som gick och plockade bland allt smågodis. Grävde ner hela handen. Slickade på lite godis. Åt lite godis. Och inte en endaste jävla förälder i sikte. Istället fick jag stå där och blänga argt på ungen som inte fattade ett skit för det var han ju för dum för.

När ska regeringen införa licens för att få skaffa barn?

Usch vad jag är bitter idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0