Twitter kanske är något för mig ändå.

Kolla in min bebislugg (ignorera flottigt hår i övrigt).

Sara är i Stockholm. LET'S PARTY! Wiiihooo!

Nils ringde och pratade länge. Sådant är fint. Vi bestämde oss för att fira vår "examen" på Le Rouge eftersom vi båda har insett att vi inte har någon vidare lust att åka till Umeå för att göra det.

Jag tänker inte åka till Umeå förrän om några år när minnet av staden har blivit till något fint och inte längre handlar om brand, olycklig kärlek, fylla, ångest och skadligt/destruktivt beteende. Just nu kan jag inte uppskatta staden för vad den faktiskt var. Umeå måste få vila ett tag. Jag väntar fortfarande på att Boden ska bli ett kärt minne. Men det har gått 6 år nu och det verkar inte inträffa.







Kommentarer
Postat av: Kuttii

Du kan ju mobilblogga förbövelen...

2009-05-06 @ 08:57:22
URL: http://finest.se/kuttii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0