Representera mera!

Vårt webbaserade bokföringssystem låg nere idag. Jävligt svårt att utföra mitt arbete då. Så vad har jag då gjort idag? Hm. Fakturerat lite, gjort lite inbetalningar, kollat lite lager och terroriserat Olas blogg.

Varje dag har jag på mig ett halsband som är designat av en tjej som heter Emma och jobbar på Grandpa butiken på söder. Halsbandet och lite andra smycken fick jag av henne för ett mycket förmånligt pris (80 % rabatt) eftersom hon tyckte att jag skulle vara en bra represent för hennes märke Vintäng. Så nu kanske det är dags att jag representerar lite och säger åt er att kolla in hennes smycken antingen på Grandpa butikerna eller i hennes webshop: https://shop.textalk.se/se/shop.php?id=6906




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0