Pip pip pip!

Pollenchock numbero uno! Under min springtur drog jag i mig massiva mängder pollen och vid slutspurten lät det pip pip pip vid varje inandning. Trodde jag skulle dö där ett tag. Och slemmet bara samlades i halsen. Borde gå till doktorn och fixa nåt jag kan inhalera för snorta kortison hjälper inte nämnvärt. Får jag bukt med det problemet så tror jag att jag kan kitta milen utan problem.

Jag tror jag ska planera en liten födelsedagsfest för min 25 års dag. The big 25! Det är ju nästan jämt. Och halvvägs till 50! Att jag har överlevt så länge är ju även det ett faktum som bör firas på storslaget vis. Jag ska klura på det hela.

Jag vill ha en kamera, en Bayswater, en mixerstav och en plattång i present. Så nu vet ni det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0