PARTYTIME

Precis när jag hade skrivit nedanstående inlägg så hörde Linnéa av sig och tyckte att jag skulle komma till Rålis och dricka rosé och hänga. Så jag skrapade upp mitt sorgliga arsle från soffan och tog mig dit. Vi hade ett gemytligt Rålishäng med dålig musik tills regnet började dugga över oss. Då drog jag och mötte upp Olof. Vi satte oss på Tranan och drack rosé och öl. Kändisspottade Både Magnus Betnér och Torkel Pettersson på Tranan. Pettersson med en stor mängs dressing i fejjan. Jag tror han åt toast skagen eller liknande. Jag hade gärna legat med honom any day. Så jag stirrade lite oroväckande mycket. Olof gav sedan upp alldeles för tidigt i min mening så nu sitter jag hemma i soffan och är ganska full och inser att jag snart ska jobba. FY FAAN!

Tack till finaste finaste http://finest.se/kuttii


Kommentarer
Postat av: Marina

Nej nej, inte vilja ligga med Torkel. Det skulle vara förkrossande..Uh..Stopp och belägg! Han har gjort sitt. Kom ihåg det! Nu fick jag gåshud...

2009-05-25 @ 08:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0