Parmiddag

Bloggen har fått vila idag eftersom jag har varit på parmiddag. Dvs. Sara och Christian var paret och jag var det klassiska tredje hjulet. Jag väljer att kalla mig själv sidekick dock eftersom tredje hjulet har en sådan negativ klang. Dessutom så känner jag mig inte direkt som tredje hjulet med dom. Det kommer först efter ett par timmar när dom börjar klänga på varandra och då brukar jag åka hem.

Nåväl. Det är trevligt med dom. Christian lagar god mat och Sara serverar vin och bjussar på cigg. En perfekt kombo enligt mig. Jag behöver inte göra ett skit. Bara sitta där och bli serverad. 

Idag var officiellt dagen jag slutade röka. Det höll i sig till 18-tiden när jag kom till Christian och Sara föreslog en cigg och ett glas rosé på balkongen. Men jag har ju sagt att jag får röka när jag dricker. Och drack gjorde jag ju, så jag tror inte detta lilla återfall direkt räknas som ett misslyckande.

Nåväl fans, vi ses nog imorgon.

(Är det bara jag eller känns detta inlägg lite osammanhängande?)

Kommentarer
Postat av: ola

en fabulös 50/50-situation

2009-05-07 @ 10:00:45
Postat av: ola

håller du upp rökningen still?o

2009-05-07 @ 17:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0