Musikpepp

När jag hittar nåt bra så måsta jag ju ofta delge det till massorna. Detta eftersom jag aldrig har fel. Aldrig någonsin.

Laddade ner She & Him's skiva Volume one för ett bra tag sedan men har helt glömt bort att lyssna på den. Tog tag i det i förrgår och vad jag fann var en härlig mys-pys skiva i sann hissmusik-anda men ändå fabulös. Och Sonic tyckte t.o.m. nästan att den hamnade på årsbästalistan och Sonic har verkligen ALDRIG fel.

Det är nästan så att jag önskar att jag var olyckligt kär när jag lyssnar på skivan. Fy satan vad jag hade lipat då. Fy satan vad jag hade identifierat mig med skivan. Nu är jag dock inte olyckligt kär utan nöjer mig med att njuta av att den innehåller vackra låtar.

Två smakprov följer.


Kommentarer
Postat av: josefin

Via Ola så hittar jag hit då och då. Mest för att lyssna på musik, för jag är värdelös på musik och är tacksam för alla tips jag kan få ! Tack.

2009-05-11 @ 11:38:44
URL: http://josefinpucher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0