Let's go out with a BANG!

Idag har jag ätit en McBean till lunch och en pizza till middag. Sköljt ner det med en flarra vin och några öl. Har inte fått i mig så mycket skräpmat like never. Jag mår lite risigt.

Köpte en flarra vin på biljardhallen i rent ekonomiskt syfte. 140 spänn. Ville nästan betala mer för det kändes som att jag rånade honom. Det var så roligt att sänka vinaren att jag och Jossan totalt glömde att spela biljard och totalt fokuserade på att dricka vin. Efter sänkt vinare så hittade vi världens mysigaste butik på Kungsholmen. Ca 10 meter från jobbet. Butiken hette Butiken och kommer få extremt många besök av mig i framtiden. Sen vidare till sunk-Theodoras för det obligatoriska alkoholintaget. Sedan vidare till Grappa med Rutger och Morgan för ytterligare alkoholintag. 

Linnéa försökte få mig att komma till söder för att träffa några pojkar. Vilket jag givetvis hade ställt upp på om jag inte var så jävla sunkig efter att ha hängt på sunkhak i 9 timmar. Ska man träffa pojkar som man inte har träffat förut så kan man ju inte vara sunkig. Då ska man ju vara funky fresch och lukta blommor. Inte flottig och lukta rapé och rödtjutsfylla. Jag lovade dock att ställa upp på möte vilken annan dag som helst. Jag behöver träffa lite pojkar.

Vidare försöker jag och Jossan planera lite kring min födelsedag. Jag tänker fan i mig fira ordentligt att jag fyller 25. Jag tänker fira att jag officiellt är vuxen. Om än 14 år i sinnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0