Jag är skengravid

Jag kan inte ha ett endaste par av mina jeans. Alla är för små. Relativt nedbrytande när man liksom tror att motion och träning på något sätt ska göra en smalare och inte större?! Eller är detta något jag har missuppfattat?

Men jag har kommit på varför (för att acceptera att jag är ett fetto gör jag aldrig). Jag är helt enkelt skengravid. Under väldigt lång tid har jag varit omgiven av gravida kvinnor och har därför fått deras symptom. It's airborn these days. Jobbade med två som var preggo på Rodebjer. Jobbar med två som är preggo på mitt nya jobb. Och två av mina nära vänner är preggo också. Min kropp tror helt enkelt att den är det. Därav aptiten, tröttheten och den svullna magen.

För gravid på riktigt är jag inte. Jag lever i celibat. Men mer om det en annan gång.

Nu ska jag ut och springa. Fast egentligen, det verkar ju hjälpa föga.

(Förnekelse angående min storlek är en stark drift)

Kommentarer
Postat av: Kuttii

Hade gjort det på en gång om jag hade nog lång lugg :(

2009-05-05 @ 19:48:39
URL: http://finest.se/kuttii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0