Imorgon lovar jag att sluta vara död.

11 bitar sushi och misosoppa blev lite för mycket.

Och det var först när jag rörde mig utanför lägenheten de dryga 10 minuter som det tog att köpa sushi som jag insåg att det var drygt 25 grader ute. Men jag ligger i min lägenhet och spelar död. Jag orkar inte ta mig någonstans. Jag har ingen lust att ta mig någonstans. Denna avsaknad av pengar har tagit det bästa av mig. Men imorgon är det återigen PARTYTIME! Då ska jag sluta spela död och njuta av sommaren och mina vänners sällskap. 

Kanske tar jag mig ut på en springtur för att slippa undan tristessens bojor. Men först ska det blir svalt ute. Och så ska jag se Cashmere Mafia och Gossip Girl tills jag verkligen känner mig tragisk och tråkig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0