I'm back! (Almost)

Igår när vi slutade jobba så drog flertalet från arbetsplatsen till en park och la upp ett gänghäng. Med alkohol, chips, kubb och fotboll. Vi drack och drack och insåg efter ett tag att vi inte hade ätit sedan frukost. Beställde därför lite pizza till parken, men fick inte ner så mycket. Så jag fortsatte vara jätte jätte full och tro att jag var awesome i kubb.

Olof kom och mötte upp. Han var på dåligt humör. Drog till Emma och drack rosé. Jag spillde på hela mig. Josefina och Emma bestämde sig för att dra till Uppsala. Jag och Olof drog till Gamla Stan för en öl. Mötte något klängigt par han kände och då blev jag med ens mega trött och full och kände att nu nu nu ska jag hem. Satte mig i en taxi och halvsomnade vilket resulterade i att taxichaffisen körde förbi min avfart och det hela blev galet och jätte dyrt. När jag väl var hemma så spydde jag lite galla eftersom magen typ var tom. Sen somnade jag med sminket på.

Vaknade klockan 6 och gick upp och tvättade bort sminket och åt dinkelmusli eftersom jag var så jävla hungrig. Drog på Sex and the city filmen och halvsov till den. Nu ser jag på Oprah och lipar som ett barn. Funderar på frukost. Kanske dra ner till vattnet och hänga på en filt med en bok. Men jag är inte riktigt kry för det än.

Varför har jag ett stort sår i handen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0