I natt jag drömde...

När jag åkte hem idag så hade jag solglasögon. Det var knappt soligt ute. Men jag behövde gömma mig bakom något. Ibland kan Stockholms trafikerade gator och smockfulla pendeltåg ta musten ur mig. 

Jag upplever en mycket anti-social period just nu. Är så jävla social hela dagarna på jobbet och när dagen är slut vill jag för det mesta bara åka hem, laga lite mat, slappa i soffan och ta mig en springtur.

På helgerna blir jag däremot tvärtom. Och törstar efter sällskap. 

Jag tror det kan vara ett vanligt förekommande fenomen?!



I natt drömde jag att Ola hade spelat så mycket tvspel att hans tv brann upp och han släckte det hela med en filt. När han precis skulle börja hoppa på tven i ren aggression så vaknar jag av att jag får ett sms av honom. Jag blev lite spooked sådära. Så nu måste jag sluta läsa hans blogg då den helt enkelt har tagit över mina drömmar och han VET när jag drömmer sjuka saker om honom.

Kommentarer
Postat av: Claudius

Solglasögon är så jävla bra att ha! Man kan skärma av sig totalt. Dock finner jag denna "isolering" av dig själv hemma i ditt fina hem inte vara bra för dig! Vart/hur ska du hitta make a lá 195 cm om du bara vänder hemåt direkt! Visserligen skulle du kunna möta mannen på springturen runt Edsviken. Jag föreslår en slags stretching framför någon flashig villa, eller kanske en "hej, ursäkta men jag har sprungit vilse!" eller " ursäkta har du möjligen ett plåster till min fossing ( visandes fossingen med tatureringen givetvis och puppy face)". Man vet aldrig vem som öppnar dörren! Du kan ju avverka alla hus liksom?! Perfekt syssla. Uppmärksammar du en viss inredningsfilosofi och möter två killar i dörren kan du ju enkelt bara ge ut mitt nummer. HAHAHAHAHAHAHA....please don't!

Vidare skall du ju på vårfest på min agentur imorgon. Kanske en lång arkitekt?

2009-05-13 @ 19:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0