Hot big city life.

Någon gång under förmiddagen så dog jag lite inombords. Sen kämpade jag upp mig igen och tog tag i reklamationsärenden och fick agera bitch. Då kändes allt genast så mycket bättre.

Efter jobbet drog vi till Caliente och käkade tapas och drack frozen margaritas och rosé. All good. Spottade några hunkar och kände suget efter en manlig kropp smyga sig på. På måndag löper min celibatperiod ut. Dangerous!

Efter Caliente drog vi vidare till La Dame Noire och drack champagne och åt ostron med champagnevinäger och rödlök. Big city life. And I love it. Inredningen där är fantastisk och dom spelar svår fransk loungemusik. Love that to. I'm all about love these days.

Avslutade kvällen med att köpa en Cornetto och Damernas Värld på Pressbyrån. 

Mitt liv är fantastiskt. Bortsett från smärre missöden. Och ett par bakslag. Och en besvikelse. Men annars är det fan i mig helt jävla fantastiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0