Hjärnsläpp?

Träffade Nils för middag och rosé på NK. Var säkert en månad sedan vi sågs. Vad har vi pysslat med? Det är få människor som skänker mig så mycket levnadsglädje som Nisse P. Jag älskar när människor ger mig levnadsglädje.

I rosé dimman smet jag in på Pressbyrån och kittade en Veckans NU! En tidning som jag annars endast brukar läsa när jag är hos frisören. Totalt hjärnsläpp. Skulle köpa Sonic magazine men kom ut med Veckans NU. Antar att det endast var den lektyren som min hjärna klarade av just då.

Kanske beror det på att jag är trött trött. Det är typ 3 dagar sedan jag sov. Hm. Måste nog gå till doktorn snart och fixa lite nya piller. Min kropp pallar inte mer. Min hjärna pallar verkligen inte mer. Och den behöver palla mer. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0