Happ. Då var det dags att dö igen.

Happ då var det dags igen. Pollenallergin har slagit till i full styrka. Jag kan numera inte andas och antingen rinner det snor tunt som vatten ur min näsa eller så är den igentäppt med jävligt kladdigt snor. Samtidigt så kliar ögonen något så förbannat och jag nyser på en decibelnivå som inte alls är normal. Dessutom så blir jag trött trött trött av det hela. Speciellt om jag käkar allergimedicin.

Skulle göra ett försök att springa idag, men det började bara pipa och tjuta om hela mig. Så jag befinner mig inomhus idag och snortar kortison i hopp om att jag imorgon ska kunna ta mig ut på min runda. Dvs. om jag inte har kvävts i sömnen av mitt egna snor och svullna körtlar.

Kul att vara sjuk i typ 4 månader nu. Kul. Verkligen. Jätte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0