Graduation time!

För två månader sedan så bestämde jag mig för att skita i att göra det sista på min utbildning, dvs. examensarbetet. Mycket för att jag hade fått ett bra jobb, men även för att jag helt enkelt inte hade någon vidare lusta att skriva 35000000000 ord om logistikens fördelar eller liknande ekonomiskt mumbojumbo. Självklart var detta ett beslut förenat med en stor grad ångest. 

Och nu är det dags för min klass att ta sin examen. Känns som om det var nyss vi blev insparkade rakt in i handelshögskolans hårda värld (eh?). Det är faktiskt med lite sorg i hjärtat som jag missar det hela. Och eftersom jag helt enkelt vill önska alla klasskamrater ett STORT lycka till så lägger jag upp lite bilder från vår inspark så ni kan minnas hur jävla långt ni faktiskt har kommit. Själv så snubblade man ju på mållinjen!

GRATTIS OCH LYCKA TILL RSCM-KLASSEN!

Förnedringen är total. Nils andra från vänster och jag trea. Kanske var det detta som förde oss samman?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0