Ge mig kaos!

Ibland vet jag inte om jag älskar kaos eller om kaos älskar mig.

I vilket fall som så försöker jag alltid styra upp mitt liv med  rutiner, rutiner, rutiner i ett försök att få det att funka fläckfritt utan psykbryt med efterföljande stortjut och sömnlösa nätter. En stund är det skönt med denna inrutade tillvaro sedan smyger sig längtan efter kaos på. Det är då jag får damp och vill sno en GB-gubbe och slåss. 

Men istället för att skapa detta kaos som min kropp som desperat behöver så håller jag mig i skinnet och sitter hemma och flossar så att tandköttet blöder, petar näsan och försöker göra dreads i mitt söderblonderade skitiga hår.

Åhhhhhh, ge mig kaos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0