Ge mig fett fett fett

Idag kan ha varit den mest händelselösa jobbdagen på väldigt länge.

Det mest intressanta var typ att jag åt en satsumas som smakade bajs.

Sen pratade jag skit med Jossan, åt jordgubbar, fakturerade, körde kreditkontroller och suckade över alla företag som går i konkurs och som är skyldig oss pengar. Muttrade ordet kuk ca 40 gånger på 20 minuter.

Nu har jag tryckt sojakorv med chilisås. Bredvid mig står en skål med chips och en skål med dipp. Ska bara ladda med en snus först och sen ska jag ge mig på dom också. Jag har längtat efter fett på ett nästan obehagligt vis denna vecka.


Kommentarer
Postat av: älsklingsola

bra bild! Lite sol? :)

2009-05-22 @ 20:36:40
Postat av: oool

vems är skateungen till vänster? :)

2009-05-22 @ 20:40:13
Postat av: hej hej tjej

skulle också skriva det- vem är sötisen till höger? hi hi

2009-05-23 @ 17:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0