Fy på mig själv!!

Jag tog precis bort ett inlägg jag skrev.

Jag gick för långt. Blev alldeles för personlig. 

Jag har även lovat mig själv, att bara för att jag gillar att hänga ut mig själv i cyberrymden, så ska jag aldrig hänga ut någon annan (utom då Sara möjligtvis). Det gjorde jag nu.

Även om han kanske förtjänar det lite så har ingen annan med det som jag skrev om att göra.

Jag är ju en bättre människa nu för tiden. Då kan man ju inte hålla på och hänga ut folk till höger och vänster.

Fy skäms på mig själv.

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är inte okej att skriva ett inlägg om att du tagit bort ett. det är lite som att säga A utan att säga B. Jag föreslår att du mailar inlägget enbart till mig så jag kan stilla min nyfikenhet. verkar som det enda rättvisa just nu.

2009-05-25 @ 23:12:45
Postat av: bäägz

"vilken tjejgrej"...att säga A! :)

2009-05-25 @ 23:20:59
URL: http://baagz.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag är trots allt tjej.



Var inget viktigt alls. Bara lite elakt när jag tänkte på det en sekund extra.

2009-05-25 @ 23:22:53
URL: http://hannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0