En ganska sällskaplig dag

Mötte upp Olof och Thomas för lite kaffe på Sveavägen. Long time no see. Trevligt trevligt. Sedan vidare för att möta upp Linnéa och hennes lillasyster som är 16 år och söt söt söt på ett alternativt vis. Hängde på fik i Kungsträdgården och köpte ett gott glas rosé för mina sista slantar (väntar på the moneytrain a.k.a. lön som kommer på måndag). Sen häng i Kungsan med en McFlurry och en cigg. Linnéa tog fina bilder som jag hoppas kunna sno inom en snar framtid. Har jag nämnt att jag vill ha en kamera i födelsedagspresent. Helst en rosa.

Sen åkte jag hem och fixade käk. Nu ser jag på tjocka människor på tv och känner mig själv en gnutta tjock själv. Var genast tvungen att ta på mig myskläder och leka tjockis på riktigt. Kritiska tankar flyger omkring i mitt huvud rörande allehanda livsval som en del väljer att göra. Rörande en mängd olika ämnen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0