Det händer inte mycket just nu

Mitt antisociala liv fortsätter. Mycket p.g.a. att jag ligger efter med drygt 100 timmars sömn bara denna vecka. Ibland tror jag att jag håller på att förvandlas till en zombie. Dreglandes. Stirrandes. Och brölandes. 

Började dagen med jobb. Sedan Rodebjer för avtackningslunch. Sedan jobb. Sedan skulle jag på vårfest på agenturen där Nils jobbar men var alldeles för sliten. Hem till soffan och käkade gröt. Och nu tvättar jag lite. Kanske blir det en springtur lite senare om jag orkar.

Totalt tråkigt liv. Helt avsaknad av dramatik. Jag behöver lite drama så jag kan få vara psykotisk psyko biatch igen. Snart kommer jag, givetvis helt oprovocerat, starta en beef med någon bara för att få skrika, gapa och kanske slåss lite grann. 

Kanske ska ta och ställa till lite hallå på afterworken imorgon? Vi pratar sexuella trakasserier av manliga kollegor, karatefylla och sen avslutar jag det hela med att ta till lipen.

Bara det blir lite drama.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0