Dekadensens baksida!

Vaknade upp till roliga sms. Dock alldeles för tidigt. Varmt var det också i lägenheten. Obehagligt varmt.

Har spenderat hela eftermiddagen i mitt mörka vardagsrum, badande i mitt egna svett och sovit kontra halvsovit. Jag hatar sol när jag är bakis. Jag vill ha regn, rusk och svalhet då. Så att jag med gott samvete kan titta på dålig tv-program och filmer.

Kan inte heller komma ifrån känslan av att jag har slösat bort denna fina dag. Har säkerligen något att göra med det faktum att mamma alltid tvingade ut en när det var fint väder fast jag hellre ville sitta på mitt rum och läsa Kitty-böcker. Det faktum att jag nu är vuxen och kan välja själv om jag vill vara inne eller inte verkar inte alls slå mig.

Kärlek till mamma idag. Mors dag och allt. Puss.

Kommentarer
Postat av: Sara

Dagen till ära har spenderats tillsammans med mor. Ute. Utomhus. I solen.

2009-05-31 @ 20:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0