Dagens sista: This love is fucking right!

Mitt livs can't-live-without-each-other-love är ju faktiskt mina vänner. Mycket för att jag tror på de familjer man skapar själva lika mycket som jag tror på familj via blod. Vilket gör att jag har en relativt stor familj så där all together. Och det känns ju skönt på något vis. För om jag aldrig hittar en man som står ut med mitt sätt att vara så vet jag ju att jag ändå inte kommer vara ensam resten av livet. Och det är ju betryggande på något vis.

Så till min familj, blood or not, blir dagens sista The Pains At Being Pure At Heart med This Love Is Fucking Right.


Kommentarer
Postat av: ola

jasså. Var jag helt säker på :) såg å såg å såg å är d inte bara han som hänger med stoffe?

2009-05-05 @ 14:54:27
Postat av: ola

jasså. Var jag helt säker på :) såg å såg å såg å är d inte bara han som hänger med stoffe?

2009-05-05 @ 14:54:27
Postat av: ola

älskar din knowledge på flummarfilmer! börjar se the wire nu..tuuungt

2009-05-05 @ 17:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0