Dagens sista: Everything looks perfect from far away!

Dagens sista blir en sådan klassisker så det finns inte. Varje gång denna låt kommer när jag springer så orkar jag alltid lite extra. Tar mig även tillbaka till 2005. Vad var det med det året egentligen? Fullt med bra musik, kärlek och känslor. Mycket musik som är förknippat med just det året. Lämnade en kärlek och fann en annan. Avlutade ett liv och började med ett annat. Grät och skrattade. 

The Postal Service med Such Great Heights.

Jag skulle döda för en cigg just nu. Får inte får inte får inte.



Kommentarer
Postat av: olakuttti

bra, fight them cancerstixx

2009-05-12 @ 11:11:47
Postat av: Anonym

skulle bara stå ola men chachen fångade upp kuttii "från förra gången"

2009-05-12 @ 11:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0