Dagens sista: Dedicerad till Marina

En gång i tiden (innan Marina blev chef, sambo och nu snart mamma och jag ekonom, blond och seriös) hade vi en hel del kul till denna låt. Ofta under inverkan av en del vodka, en del tropiskjuice och en del Sprite. Någonstans i ett kargt landskap på en ö som nu håller på att gå i konkurs p.g.a. finanskrisen.  Och sedan i staden där alla säger gött och enna.

Det var en fin tid. Jag var förvirrad. Du var förvirrad. Jag tror vi höll varandra flytande. Du höll mig iaf ovanför vattenytan och sa allt det som ingen annan vågade säga.

Jag är så glad att snart få bli "tant Hanna" åt din unge. Vad fan bor du i Jönköping för?

Leo Sayer med You make me feel like dancing.

Kommentarer
Postat av: Ah nice=) Love U!!

2009-05-18 @ 10:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0