Crazy banana ekonomskit

Idag har jag lyckats skapa det mest perfekta exceldokumentet i världshistorien. Räknar ut summor både vertikalt och horisontalt och det hela är helt fantastiskt.

Jag finner en näst intill sjuklig tillfredsställelse i att ställa upp saker i ett exceldokument. Ordning och reda. Jag var så nöjd efter slitet att jag satt och fnittrade för mig själv. Om folk på jobbet inte trodde att jag var galen innan så tror dom det säkerligen nu.

Det bor nog en liten ekonom i mig ändå.



Vidare har jag bokat klipp och färgtid på Bobbys hårstudio. Självklart inte hos Bobby utan hos någon Carl-Robert. Men Jossan lovar och svär att han också är gay, vilket är all good, för då kan han nog styra upp mitt hemska hår. Jag litar blint på bögar när det kommer till väteperoxid. Dock måste jag vänta tills på lördag. Om vi inte hade klädkod på jobbet så skulle jag satsa på mössa resterande del av veckan. Så jävligt är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0