Beach 2010 anyone?

Jag åt chips till frukost. Och tre mackor. Den var den beachkroppen 2009. Kanske satsar jag på beachkroppen 2010? Eller så ger jag helt enkelt upp och accepterar förfallet. Jag har ju ändå planer på att bli rik och ha råd att fettsuga mig 2 gånger per år. Så detta slit i löpspåret är ju egentligen helt jävla onödigt. 

Storebror och Pernilla kommer snart hit med lite Ben & Jerry's också. Smal får jag helt enkelt bli sen. Tipslördag kl.16. Forza HAMMARBY! Hoppas på tredje raka och några snäpp upp i tabellen. Vill inte behöva sjunga Bye Bajen Bye Bye ikväll.

Edsviken är fantastiskt vackert just nu. Önskar att jag hade en kamera så jag kunde dokumentera det hela. Har precis skickat en liten önskelista till mamma där kamera stod först. Jag kanske borde ha satt upp en beachkropp på önskelistan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0