Är inte detta typiskt Boden?

Min bror visade mig en film på Youtube igår där en snubbe från Boden kvaddar med skotern. På sommaren. När han hoppar med skotern. Bra idé tyckte han tydligen. Jag skrattade så jag trodde att jag skulle dö. Speciellt vid repliken: Jag var väl int börjat lipa eller nå? 

Kolla in bulan han har i skallen.

Ringde Sara och frågade vem snubben var och det var tydligen nån galning som gått i hennes klass. Dom brukade kalla honom ollonet eller kuken eller liknande för att han såg ut som en.

Sånna här grejer händer bara i Boden. Jag är övertygad.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kuken trodde dessutom att Unicef tillverkade bomber och granater. Detta förklarade en hel rad saker.

2009-05-17 @ 18:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0