Vad säger ni om detta?

Checka out fjortisblonderingen i dagsljus. Jag upptäckte även i morse att hon har klippt håret förbannat jävla snett när jag blåste det rakt. Jag gjorde naturligtvis det enda rätt och rufsade om håret nåt förbannat i sann jag har precis stigit upp ur sängen anda. Jag tänker inte gå tillbaka och be att hon klipper om det. Jag har nämligen en känsla av att hon inte kommer sluta förrän jag är helt hårlös. Jag ska börja flyga tillbaka till Umeå för klippning. Min frisör där är den enda som någonsin har lyckats någorlunda med mitt sjuk bångstyriga hår.

Kan tyckas att jag lever i en något tragisk värld när det enda jag tjatar om är en hårfärg. Men jag lever i en tragiskt ytlig värld. 

Jag har även ätit två tårtbitar idag. Min mage tyckte inte om det heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0