That's it folks!

Jag tror jag lider av allvarlig magsjukdom. Eller så har jag konstant stressmage. I vilket fall som så är jag väldigt sjuk. Och väldigt vek. Och har googlat symptom hela dagen. Kan liksom inte fortsätta så här. Svullen som en ballong och aj aj aj ont. Ser ju ut som att jag är gravid eller att jag väger 5 kilo mer än vad jag egentligen gör. Och jag kan ju faktiskt inte alltid ha på mig kläder i storlek tält för att dölja svullnaden.

Jag börjar tror att det är nåt allvarligt fel på mig.

Jag tror jag kommer dö.

Kanske borde sluta konsumera kaffe och socker som att det inte fanns någon morgondag? Eller hålla mig undan mjölk som jag faktiskt inte tål?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0