Slask slaska runt!

Jag åkte till bror igår med en flarra rom och diverse tillbehör. Tanken var att vi skulle iväg på en fest vid Odenplan. så långt kom vi inte. Istället satt vi i sex timmar och youtubade fram schhhhhön musik och Bajenklipp. Laddade lite för hemmapremiären.

Vid 1-tiden drog vi mot sunk-Patricia för att "slaska runt" som bror uttryckte det. Patricia består i mångt och mycket av ett ganska tragiskt kontra trasigt klientel blandat med en hög med galningar och tjocka medelålders damer.

När jag precis fått syn på den enda snygga snubben på stället vid 4-tiden så bestämde sig bror för att möta upp en dam och jag hängde på för att dra på Donken och inhandla en McBean. Drog vidare från söder till centralen för att vänta på pendeln men när jag insåg att det var en halvtimme till den skulle gå så satte jag mig i en dyr taxi. Vid 5-tiden vill man fasiken bara hem.

Nu ska jag göra ett försök att skrapa upp mig själv ur sängen och möta Rikard för en fika eller liknande. Peppar med den Genesis låt jag inte fann igår. Genesis är ett skitband men denna låt, och endast denna låt, är helt jävla underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0