Så tar vi det igen: SÅ SKA EN SLIPSTEN DRRRAS!

Jag och Nils har börjat skapa en fin tradition av att gå till NK på fredagar kring 18-tiden. Där käkar vi, äter efterrätt och dricker oss hyfsat berusade på vin. Sen går vi till NK:s matvarubutik där jag köper naturgodis för 70 spänn och Nils kanske köper lite bröd eller så. Ibland handlar vi även dyra saker på övriga delar av varuhuset, men för det mesta så snubblar vi till pendeln respektive tunnelbanan. 

Väl hemma så pimplar jag mer vin och äter så jävla mycket naturgodis att jag tror att magen ska spricka. För det mesta så somnar jag i soffan och vaknar mitt i natten och är skita pigg. Så har jag även gjort denna fredag. Fast jag har inte somnat. Men jag har så sjukt ont i magen av naturgodiset. Och är ganska full av rödvin. Jag lipar även lite just nu. Ser Hundtricket. Och blev så jävla medveten om denna olyckliga kärlek. Som tär och äter och gnager och är jävlig.

Idag sa jag till Nils: Om det gick så skulle jag vara olyckligt kär åt dig.

För jag är så jävla bra på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0