Så här ful var jag igår.






Först intervju outfit. Sen utgångs outfit. Sen ett finger till att jävla snubbar utan hjärna och antagligen liten kuk.

Trevlig kväll ute med Linnéa och hennes boys. TGIF och Riche hanns med.

Idag kan jag inte prata och har feber. Jag låter som en 107 årig gammal tant menade Johanna. Olof tyckte jag skulle sluta prata helt och hållet. Så nu har jag gjort det. Jag sitter hemma i mörkret och är tyst. Känns inte alls speciellt kul så här en lördag. Skulle egentligen till brorsan och se fotboll ikväll. Jag ska försöka kurera mig.

Snälla tyck lite synd om mig! Jag funderar på att meddela hela telefonboken att jag är sjuk så kanske jag får lite sympatier. 

Kommentarer
Postat av: Kuttii

Hahhaha du är så skööööön!

Puss!

2009-03-29 @ 00:36:47
URL: http://finest.se/kuttii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0