P.g.a. finanskris så har jag numera slutat äta.

Jag gick och köpte en massa grönsaker i ett försök att styra upp min kosthållning som p.g.a. tidsbris och lathet är under alla kritik. 250 spänn ville kassörskan ha för lite gurka, blomkål, spenat och zucchini.

Ett tag funderade jag på om det kanske var lika bra att sluta äta helt och hållet. Om det ska kosta så där liksom.

Sen insåg jag att mat är gott och att det hela var en dålig idé. Lågt blodsocker kan ju göra den mest positiva människan i världen till ett deprimerat monster. 

Nu ska jag gå ner 5 kilo i vikt och bli smal och lycklig. Just nu är jag tjock och lycklig, men det rimmar inte alls lika bra.

Kommentarer
Postat av: eee dawg

Jag är besviken på Give me Fire. Den ger mig liksom ingenting.

2009-03-16 @ 15:12:21
Postat av: Hanna

Jag håller helt med dig.

2009-03-16 @ 15:16:32
URL: http://hannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0