Mitt nästintill bulimiska beteende. Med avsaknad av kräks.

Jag gjorde fruktsallad av 7 frukter och till det en förpackning med vaniljvisp som jag vispade för hand eftersom jag inte har någon elvisp längre eftersom den brann upp (älska att spela kortet!).

Jag åt upp allt på fem minuter och har nu ont i magen och kräkvilja. Jag har inte ett hälsosamt förhållningssätt till mat och på det vis jag häver i mig. Det är sjukligt. Fast jag har ju blivit bättre nu när jag och Sara inte längre bor i hop och hetsar varandra. Det är faktiskt ett under att vi inte blev sjukt feta under tiden vi bodde ihop.

Jag insåg idag, efter ett besök på min gamla blogg, att jag var smal och fin förra året. Nu? Not so much!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0