Kul att Kling är sist med det senaste.

Kul att Elin Kling är sist med att inse att Rodebjer borde vara allas svenska favvo märke.

Men hon har ju insett det. Och det är ju tur.

Men hon ska ju vara Sveriges främsta modebloggare. Så kan det ju inte vara om t.o.m. Anna Hibbs inser Rodebjers storhet innan Klingen herself???

Hahahahahahahaha.

Jag är hemma i tid. Nu finns det faktiskt ingen ursäkt för att INTE gå på cellprovskoll. 

Kolla jag har zebrarandigt istället för leopard!!! Och helvetet frös fasiken precis till is. Men djurmönstrat som djurmönstrat. Jag måste ju variera mig. T.o.m. Cavalli variera ju sig på det viset.



Kommentarer
Postat av: Claudius

Jag tycker om zebrarandig hanna.

2009-03-26 @ 01:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0