Konsumtionsångest

Mitt medvetande slåss mellan viljorna att konsumera och att inte konsumera. Klassiskt djävulen och ängeln på axeln dilemma.

Allt jag vill är att konsumera. Men hjärnan är fullt medveten om att jag inte borde, inte ska. 

Känns som om jag på något vis strider mot beteenden som faller sig så naturligt för mig. Är jag är en produkt av min tid?

Kan inte glömma den fantastiska skinnkjolen och den helt utflippade paljettoppen jag fann på Beyond Retro igår. Har inte tänkt på annat idag. 

Eller, jag tryckte faktiskt in en pervers tankegång medan jag satt hos tryckeriet och väntade på en dekal. Men det var nog enda avbrotten från skinnkjol och paljettopp.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0