Kamakazi pilot style!

Asså. Försöker se Criminal Minds på femman. På en halvtimme har det varit 3 reklampauser!!!!!! T R E!!!!! Vad i hela helvetet ska det betyda? Jag vill flippa ut and go kamakazi pilot på femmans huvudkontor. 

Dessutom är det hål i favvo tröjan. Ett pytte hål. Men det spelar ingen roll. Nu kan jag aldrig ha på mig den igen. Jag är allergisk mot hål och fläckar. Jag klarar inte av det. Hål och fläckar gör mig på dåligt humör. Det hela får mig givetvis att vilja go kamakazi pilot på Weekdays huvudkontor. Jag kan tänka mig en molotov cocktail också.

Och jag är tillräckligt psykiskt instabil för att göra det.

Men alldeles för lat. Så jag äter frukt och pratar i telefon istället. Sara ringde. Jag saknar henne så det gör ont i själen. 


Kommentarer
Postat av: Sara

Like one mind!!! Kom precis på att jag skulle gå in här och berätta att jag saknar dig som en tok!

2009-03-26 @ 21:59:51
Postat av: Hanna

Men gubben då! Jag är ju inte hel utan dig. Jag har precis ätit nachos och salsa tills jag vill spy och det hade varit ack så mycket bättre om du var här och svullade med mig.



Och när jag såg Greven igår. My god!

2009-03-26 @ 22:17:27
URL: http://hannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0