Jag är ju helt jävla förträfflig.

3 av 3 möjliga. De tre intervjuer jag har varit på har genererat i 3 jobberbjudanden. Jag är så jävla bra.

Och folk tror liksom att jag är socialt handikappad och knepig. Jag måste ju för fasiken vara ett socialt underverk.

Det är dock inte Linda Rosing upptäcker jag nu när jag tittar på hennes program. Hon är verkligen inte ett socialt underverk. Är inte hennes program för övrigt en orgie i tryckt stämning?

Jag är ju dock lättsam och skapar god stämning. Helt uppenbart. Jag skulle lätt presentera mig själv för någons mamma.

Nu ska jag ha beslutsångest ett tag och sedan bestämma mig för var jag ska börja jobba.

Kommentarer
Postat av: Kuttii

Mohahhaha. Instämmer helt!

2009-03-31 @ 21:22:30
URL: http://finest.se/kuttii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0